Het document van 29 pagina’s werd opgesteld door een expert in dataverbindingen en geeft onder andere een overzicht van de mogelijke types verbindingen, zoals dark fiber, MPLS en andere technieken, en de technische vereisten die elk type met zich meebrengt, zoals bandbreedte en maximale reactietijd. Alle punten die in het Service Level Agreement (SLA) tussen leverancier en klant moeten afgesproken worden, komen aan bod in de RFP, zodat de klant met volledige kennis van zaken de beste keuze kan maken. Het document kan zo afgegeven worden aan een potentiële provider, die aan de hand van de RFP een gedetailleerd voorstel kan doen.
“Niet alle bedrijven beschikken over de nodige expertise om een telecompartner te selecteren”, verklaart Laurens van Reijen, Managing Director van LCL. “Om de kenniskloof tussen klant en provider te helpen verkleinen, en zo een beter gefundeerde keuze mogelijk te maken, bieden we dit document gratis aan (potentiële) klanten aan. Zo zijn ze zeker dat ze geen belangrijke details over het hoofd zien bij het selecteren van de verbinding tussen de klant en het data center. Wij willen onze klanten de best mogelijke service geven, en dat begint nog voor hun eerste hardware in onze racks geïnstalleerd wordt.”
Interesse? Neem contact op met LCL op het nummer +32 2 709 70 20 of via
mail .